ARMY GREEN JACKET

Posted by with No comments
Aloha! 

Leto nás už bohužiaľ opustilo, chce sa mi plakať, fňuk. Tým pádom musia ísť jednovrstvové outfity a sandálky bokom a namiesto nich prichádzajú na scénu bundy, a v mojom prípade zimné čižmy. Pretože neskáčem zo žabiek do sandál a potom do tenisiek, a potom do jesenných topánok a potom do čižiem. Tento rok som skočila zo sandál rovno do zimných topánok a skrátila som tým celý zdĺhavý proces. 

Neviem či som za posledného pol roka dospela alebo som len opäť v nejakom ošiale, ale fialové a modré rúže s weirdovsko-farebnými outfitmi na dennej báze (kvôli ktorým si o mne okolie myslelo, že som bisexuálka, pričom som čisto hetero, aj keď sa vždy otočím za dobrou riťou) ma opustili. Teraz radšej všetkým ukazujem svoj vycvičený zadok a milujem čiernu a po novom aj nude odtienie hnedej a ružovej. Je to funny ako sa v čase dokážu vyvíjať módne chúťky rôznymi smermi. Vidím to sama na sebe, pretože každý mesiac poviem áno niečomu, čomu som predtým povedala nie a naopak. Avšak aj napriek tomu sa všetko snažím kombinovať tak aby to pôsobilo zaujímavo a nie riflovo-tričkovo-konec. Pretože tie outfity by ma strašne nudili. 





0 komentárov:

Zverejnenie komentára