AVON SEPTEMBER

Posted by with No comments
Aloha!

Máme tu ďalšiu časť pravidelnej "tématiky" AVON NOVINKY. 



Pery sú vždy ťažnou časťou môjho make-upu, preto milujem experimentovať a skúšať nové a nové veci. Okrem rúžov som si zvykla používať aj ceruzky- a to nielen ako podklad pri podobných odtieňoch s rúžom. Vybrala dom si 3 odtiene. Nude- príjemný odtieň hnedej, ktorým nikdy nič nepokazím. Pink cashmere- nude pink odtieň, ktorý sa mi tiež veľmi páči. Tieto odtiene sa mi budú hodiť, keď budú ťažnou časťou môjho make-up looku práve oči. A nakoniec Mystery Mauve- očakávala som viac ružovkastý odtieň, nakoniec je to niečo medzi červenou a hnedou, ale páči sa mi!





Kto ma aspoň trošku pozná/alebo číta moje recenzie vie, že miluejm ťažké, korenisté a kvetinové vône. Passion dance je všetko v 1. Moje prvé balenie bolo pred pár mesiacmi, vtedy som ju darovala mojej najlepšej kamarátke, pretože na mňa bola too much ženská. To bolo obdobie fialových a modrých rúžov na dennej báze. Momentálne je na mňa tak akurát ženská a úplne ju milujem! Akurát to s jej aplikáciou netreba preháňať, stačia max 2 streknutia, inak ma bolí hlava :D Ale výdrž je 10/10! Vonia ešte aj na druhý deň.




Ah, ja si proste nemôžem pomôcť a vždy svoju objednávku musím oživiť nejakým lakom na neht, pretože tieto avoňácke sú tak super. Nevyschú už na aplikátore a majú aj o dosť lepšiu výdrž ako klasické drogérkové, z ktorých som vždy bola na nervy. Tentokrát u mňa vyhral odtieň Firecracker, ktorý je farebne na hranici medzi červenou a oranžovou.




Hrozne si potrpím na lacné a kvalitné špirály! Hlavne na tie s ohnutým aplikátorom a hustými štetinkami. Riasy oddelí, predĺži, dodá im objedm vďaka hustým štetinkam a tiež mierne vytočí. Ja som však staromódna a nespolieham sa len na špirálu ale aj na "vytáčač rias" (netuším ako sa eyelash curler povie po slovensky), pretože vďaka správnej technike sa aj z maximálne padnutých rias môže stať pekný vejárik.




DUO očný liftingový krém

Tento mesiac som sa rozhodla vyskúšať aj tento liftingový krém. Obsahuje gél na horné a krém na spodné viečka. Gél šlubuje nadvihnutie viečok, prípadne vyplnenie vrások (čo ma ešte našťastie netrápi). Toto som si zatiaľ nevšimla, ale krém má pomáhať s kruhmi pod očami a tam zmenu určite vidím.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára